O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 12 listopada 2012

Wróciłam !

Po dwóch tygodniach "odcięcia" dziś wreszcie do naszych drzwi zadzwonił kurier , jest router ! Jest internet ! Zainstalowałam i na razie śmiga , że aż miło , i mam nadzieję , że tak już zostanie . Z firmą N mamy jeszcze kilka nie do końca załatwionych spraw , ale mam nadzieję , że jutrzejszy telefon załatwi raz na zawsze wszelkie niedomówienia . Po tylu przejściach było by miło gdyby ten internet okazał się dobry.
U nas wszystko w porządku , wczoraj były urodziny mojej mamy , wyrzyłam się kulinarnie za wszystkie czasy , świętowanie trwa już 3dni , i niech się już kończy bo od ilości wchłoniętych ciastek zaczyna mnie mdlić :) a i waga schowana po łózkiem :)
Mąż miał 2 dni wolnego , więc była okazja nacieszyć się sobą , brakowało mi tego strasznie , takiego wspólnego jedzenia śniadanek i obiadków , budzenia się i zasypiania razem , no po prostu bycia ze sobą.
Plany na najbliższe dni ? W głowie dużo pomysłów na ozdoby świąteczne , powoli zaczynam się rozglądać za prezentami dla rodzinki ,chcę by te święta były wyjątkowe , bo będą to pierwsze , które spędzimy jako rodzina :)
Jutro muszę skończyć jeden projekt DIY nad którym właśnie pracuję - tort z pampersów dla małego brzdąca - Roberta .
A i nie wiem czy Wam już wspominałam , ale mam zamiar nauczyć się szyć na maszynie oraz robić na szydełku i drutach .
Czekamy na telefon od kamerzysty , jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem , to w połowie listopada powinnismy dostać nasz film ze ślubu .

Pozdrawiam
P

A i drobna aktualizacja :) Właśnie wyczaiłam komentarz od Patrycji pod moim ostatnim postem . Na pytanka odpowiem , ale nie mam na razie weny by wymyślać swoje i nominować innych :)

1. Magiczne miejsce na Ziemi to...?
2. Najbardziej trafiony prezent, który otrzymałaś?
3. Spełnione marzenie?
4. Czy uważasz, że marka ma znaczenie?
5. Cecha, za którą cenisz ludzi?
6. Jakie imię najbardziej podoba Ci się dla chłopczyka a jakie dla dziewczynki?
7. Jakie korzyści czerpiesz z blogowania?
8. Co irytuję Cię w blogach innych osób?
9. Ulubiona dyscyplina sportowa?
10. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?
11. Piosenka, która kojarzy Ci się z wakacjami, latem, słońcem...

Moje odpowiedzi :

1.Pobierowo
2. Perfumy .
3.Nasz Ślub :)
4.Zależy , jeśli chodzi o sprzęt to może i tak , ale nigdy nie wydała bym majątku na jakiś ciuch tylko dla tego , że ma metkę .
5.Szczerość .
6.Dla dziewczynki Kaja , dla chłopca Karol lub Natan .
7.Inspiracie , oraz zawsze mogę z kimś przegadać a właściwie "przepisać" moje problemy lub wątpliwości.
8.Hmmm , nie tylko w blogach ogólnie w życiu irytuje mnie gdy ktoś krytykuje wybory innych tylko dla tego , że są inne niż jego własne.
9.Nie mam :)
10.Staram się .
11. Z wakacjami  kojarzy mi się Reggae :)

2 komentarze:

  1. :) to super ze juz jestes!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czeeeeeeść :) my już mamy film i zdjęcia. Jest tylko mały błąd i ostateczną wersję otrzymamy w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń