O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 14 listopada 2012

Tak zwyczajnie

Ojjj mam dziś ciężki dzień . Źle spałam , boli mnie szyja i głowa i coś jak by chrypka mi się przypałętała .
Leżę od rana na kanapie przed tv , z przerwami na śniadanko i poranną toaletę . Dziś urodziny babci M , więc czeka mnie rodzinna imprezka , mężu niestety  w pracy , więc to ja będę reprezentować naszą rodzinkę , pojadę wcześniej , bo pewno trzeba będzie w czymś pomóc , a ja w domu bezczynnie i tak nic nie wysiedzę . 
Szperałam w internecie i wyszukałam kilka ozdób świątecznych , mam zamiar zacząć powoli je robić .
Choinki z makaronu i tektury :

W mojej koncepcji są 3 choineczki ( 3 wielkości) w białym kolorze , ustawione na parapecie na białych lampkach 



Z makaronu można też robić ozdoby na choinkę np.


Choinkę też chciałabym ustroić na biało .
  Żródło zdjęć : internet.  

W ten weekend mamy w planach wyjazd na zakupy , żona potrzebuje nowej kurtki na zimę , a no i "czegoś" na zabawę Andrzejkową na którą idziemy 24 listopada , bo kurcze niby szafa pełna ciuchów a gdy trzeba się wystroić to nie ma w co , korzystając z okazji może zakupię już jakieś ozdoby świąteczne , bo widziałam , że w sklepach już takowe się pojawiły .
A teraz lecę przygotować obiad , dziś bez szaleństw zwyczajne spaghetti bolognese , bo szybko i starszyzna też lubi :)
Potem trzeba umyć włosy i umalować pazury , aby jakoś się dziś prezentować .
A i jeszcze pytanko do Was , chcecie aby pojawił się tutaj kiedyś wpis ze zdjęciamy z naszego gniazdka ? Chwalić się nie lubię , ale już na starym blogu były prośby o taki wpis więc dla tego pytam .

Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. śliczne ! chcemy zdjęcia z waszego gniazdka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy chcemy??? no ba!! Czekam na to :D jejku, jakbym chciała mieć zdolności manualne i robić takie cuda! I my 24 robimy u siebie imprezkę :) Przy okazji pokażemy znajomym nasz film z wesela, zjemy coś, powróżymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też szykuje się "parapetówa" połączona z pokazaniem naszego filmu z wesela :) Tylko nie wiem jeszcze kiedy , trzeba zebrać całą naszą paczkę w jeden konkretny dzień co może być trudne , no i oczywiście mieć film :P mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już będzie . W takim razie wypucuję kiedyś chatkę , podładuję baterie i popstrykam dla Was zdjęcia , parę rzeczy nam brakuje w tym kuchni :) ale zawsze można zrobić następny wpis z aktualizacjami .

    OdpowiedzUsuń
  4. wow czego to ludzie nie wymyślą :) makaronowe ozdoby wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama jestem leniem, ale lubię oglądać jak inne osoby wyczarowują takie cuda. A Ty masz Kobieto do tego główkę, więc wrzucaj koniecznie foto no i z mieszkanka również!

    OdpowiedzUsuń