O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 31 października 2012

Przerwa

Niestety :/ Dziś jadę zdać sprzęt do starego dostawcy internetu , bo dzisiaj kończy się moja umowa . Teraz pozostaje czekać aż nowy dostawca w końcu dostarczy mi sprzęt . Tak więc dziś odcinam się od internetu :/ Nie jestem netoholiczką , ale nie ukrywam , że komputer przeważnie jest na chodzie cały dzień , słucham sobie radia , gdy mam czas zobaczę odcinek ulubionego serialu , a gdy jestem zabiegana to chociaż na chwilkę zerkam co na blogach i nk słychać .
Mam nadzieję , że w przyszłym tygodniu a najlepiej jeszcze w tym znów tu zawitam .

Do napisania

Pozdrawiam
P

4 komentarze:

  1. Nominowałam Cię Forever i mam nadzieję że jak wrócisz weźmiesz udział :), szczegóły: http://zostalammama.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń