O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 22 stycznia 2014

Pozytywnie

Wczorajszą wizytę u Pani Reumatolog oceniam na duży + ! Przewertowała mój wypis i wyniki chyba ze 3 razy , zbadała moje nieszczęsne nogi i .... jest lepiej ! Pod koniec lutego muszę zrobić kontrolnie jeszcze kilka badań , jeśli wyniki wyjdą gorsze niż te zrobione w szpitalu , wtedy będziemy robić jeszcze jakieś jedno dodatkowe badanie , ale tym na razie się nie martwię . Gdy urodzę czeka mnie też prześwietlenie kręgosłupa . Wszystko wskazuje na to , że ciąża faktycznie tłumi moją chorobę , jest szansa , że dolegliwości ustąpią na czas ciąży całkowicie . Niestety jest też druga strona medalu ... może być tak , że po porodzie mój stan się pogorszy , a wtedy mam nie czekać tylko od razu do Pani reumatolog się zgłosić , i zaczynamy leczenie sterydami :/
Na razie trzymam się wersji , że będzie ok !



P

4 komentarze:

  1. Ja również trzymam kciuki by było ok i bardzo w to wierzę ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wraz z narodzinami Bejbika Twój stan się nie pogorszy... Współczuję Ci, że w tak młodym wieku musisz borykać się z takimi problemami - obyś szybko o nich zapomniała! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! ;)

    ***
    Zapraszam na MEGA ROZDANIE - http://dziennik-mamuski.blogspot.com/2014/01/mega-rozdanie-u-czerwonowosej.html

    OdpowiedzUsuń