O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

czwartek, 2 stycznia 2014

Po Świątecznie i Noworocznie

Hej ! Długo mnie nie było , ale ogarnięcie się po Świętach oraz przygotowania do Sylwestra zajęły mój wolny czas . Święta ok , mimo moich obaw było bardzo przyjemnie , rodzinnie , prezenty się spodobały . Nasz w Sylwestra przywiózł kurier , rodzice dali nam pieniążki i kupiliśmy sobie ekspres . O taki :
(zdjęcie internet)
Zwykły ciśnieniowy ,bez szmerów-bajerów ,  od 2 dni raczymy się pyszną kawusią :)
Sylwester mieliśmy spędzić u kuzynki , miało być ognisko ( i śnieg ;P) ale niestety gospodarze otrzymali telefon , że 3 Stycznia muszą być już w pracy ( oboje pracują za granicą) więc nie dali by rady ogarnąć  imprezy , sprzątania i pakowania . Siłą rzeczy impreza przeniosła się do nas , na szczęście koleżanki stanęły na wysokości zadania i każda przygotowała coś do jedzenia , więc nie musiałam sterczeć nad garami . Imprezka się udała , balowaliśmy do 2 w nocy .
Poza tym u nas wszystko ok . brzuszek ślicznie się zaokrągla i zaczyna być widoczny :)) Kupiliśmy też kilka maleńkich ubranek ( body i bluzeczki) na razie uniwersalne kolory , bo dalej nie wiemy czy nasz Fasol to on czy ona :) Następną wizytę mamy 9 , będzie to już prawie 16 tc może uda się już rozpoznać płeć ? Trwają debaty dotyczące imion , to co kiedyś ( przed ciążą ) wydawało mi się ładne dziś już mi się tak nie podoba , to co podoba się mnie mężowi mniej i na odwrót .


P

6 komentarzy:

  1. U nas bylo widac dosc szybko bo w 14 czy15 tygodniu, a imie wybralismy dzien przed porodem...nie moglismy dojsc do porozumienia (ale u nas byly jeszcze dodatkowe aspekty, ktore trzeba bylo wziac pod uwage).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz Synio ujawnił się w 14tc :) A z tym imieniem to tak jest - niby wiele fajnych, ale żeby wybrać to jedno właściwe to nie jest łatwo :) Fajny ekspres :) No i pokaż ten brzuszek!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to szybciutko pokazał co tam ma ;) ale tak słyszałam , że faceta można szybciej rozpoznać . Zobaczymy , i pomyśleć , że chciałam zrezygnować z poznania płci ,a teraz nie mogę się doczekać , żeby wiedzieć . Z imieniem faktycznie ciężko , bo to ważna decyzja jak by nie było , ale myślę , że jakiś kompromis wypracujemy . Brzusio pokażę jak mnie mężu "obfoci" :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas lekarz powiedział że chyba będzie chłopak, ale jeszcze nie ma gwarancji. Dla dziewczynki imię już mamy więc pojawił się problem, bo teraz musimy wybrać dla chłopaka przez co delikatnie się sprzeczamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jeśli chodzi o dziewczynkę to w grę wchodzą 2 imiona , jesli zaś o chłopaka chodzi to miotamy się między 5(!) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ekspres :) gratuluję nowego nabytku. Ja poluję na dolce gusto ;D

    Ciekawa jestem czy będzie dziewczynka czy chłopiec i jakie imiona padną.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń