O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 3 lutego 2014

20 tygodni szczęścia

Dziś mój 20 tc :)) nie wiem kiedy to zleciało to już 5 miesiąc , teraz tak na prawdę to już bliżej niż dalej do wielkiego finału . Dzieciątko rusza się często i intensywnie , z początku za każdym razem się wystraszyłam , a teraz jestem już oswojona z tym uczuciem , mizianie i całowanie brzuszka przez tatusia wywołuje chyba najintensywniejsze ruchy :) Tak się prezentujemy :









Podsumowanie :

Waga : 69,0 - 69,5 kg 
Brzuszek : 98 cm 
Leki : w dalszym ciągu leki na tarczycę , kwas foliowy , żelazo , ostatnio doszła nam witamina D3 w kroplach ( FUUUUUJ ! )
Samopoczucie : w dalszym ciągu dobre , nie licząc moich ostatnich "przebojów"ze zgagą , sporadycznie swędzenie i ból piersi 
Zachcianki : ze względu na zgagę staram się uważać na to co jem , i unikać rzeczy które mogą ją wywołać , ostatnio przy okazji wypadu na zakupy uraczyłam się 6 Nuggetsami z Mc i to wszystko :) 


Weekend minął nam pracowicie i urodzinowo  . Dziś kawusia , ciacho i błoooogie lenistwo , w czwartek jedziemy na prenatalne , trzymajcie za nas kciuki ! Następny weekend znów zapowiada się imprezowo , mój brat świętuje swoje 30 urodziny , zatem Państwo B znów będą się gościć .


P


6 komentarzy:

  1. Fajowy brzuszek! :) Trzymam kciuki za USG :) Mam nadzieję, że Dzidziuś postanowi się ujawnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę - ja na razie nie czuję ruchów jako takich, tylko delikatne "motylki" w brzuszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od motylków do poczucia konkretnych ruchów minęło jakieś 2-3 tygodnie . Ty też na pewno niedługo zaczniesz odczuwać "konkrety" :) ja się pierwszy raz wystraszyłam :P

      Usuń
  3. Pieknie sie prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentujecie :)
    Życzę dużo zdrówka i mało zgagi ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń