O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 19 lutego 2014

Już po :)

Krótko , zwięźle i na temat :)

Właśnie wróciliśmy z Żor , Kuba , pozostał Kubą , a więc teraz mogę spokojnie kupić mu dżinsiaki czy bluzę :) Dzieć waży już 576 g , współpracował nieco lepiej niż ostatnio .  Wg. tego co zobaczył doktorek wszystko z nim w jak najlepszym porządku . Widziałam buźkę , oczka i nosek ale tylko na chwilkę , za to swoją męskość pokazał wyraźnie i dobitnie chyba z 5 razy . Zdjęć niestety nie mamy , bo widoczność w moim brzuchu pomimo dobrego sprzętu i tak kiepska :/ No cóż . Ważne , że mały zdrowy a ja jeszcze się go naoglądam :)
Aaaa i wg. dzisiejszego USG wyszedł nam 23 tc a data porodu na 15 czerwca :P Nie pozostaje mi nic innego jak w czerwcu być w pełnej gotowości a ty Synu - róbta co chceta :)

Dam znać jutro co ciekawego powiedział nam gin :)

Pozdrawiamy

P i na 99,9 % Kuba

5 komentarzy:

  1. Najwazniejsze, ze 99,9% Kuba ma sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) tak to mnie najbardziej cieszy :) chyba mu tam dobrze bo fika dziś jak szalony !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, fajnie że wszystko w porządku to najważniejsze :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam dzisiaj na USG - Synciu potwierdzony na 99 % :) I też mam wyliczoną datę porodu na 15 czerwca :)
    Jeszcze chwila a może się wstrzeli w moje urodziny - 12 tego czerwca :)

    Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wszystko w porządku. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń