O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 10 lutego 2014

What's your name baby ? ;)

Powiem Wam szczerze , że od kąd zaszłam w ciążę wiedziałam , że noszę pod sercem małego chłopczyka . Oczywiście , gdyby 19 się okazało , że nasz mały to jednak mała to też będzie super ( w końcu dalej jest 10 % niepewności ) ! W związku z moimi przeczuciami zastanawiałam się głównie nad imionami męskimi . Dla dziewczynki wybraliśmy jedno konkretne imię już dawnooo temu , w zasadzie to mąż wybrał „ Jak kiedyś będzie córa to nazwałbym ... „ mnie się imię spodobało i że tak powiem ta kwestia była już klapnięta . No ale z imionami męskimi nie było już tak łatwo , oj nie :) Nigdy nie podobały mi się Brayany , Keviny , Xaviery i inne takie ( i nie chcę tu absolutnie nikogo obrażać , wiem , że o gustach się nie dyskutuje a wybór imienia dla dziecka to indywidualna sprawa rodziców ) . Chcieliśmy zwykłe , ładne imię bez udziwnień . Nie zależało mi na tym , aby nasze dziecko było 1 na milion , imiona zawsze się powtarzały i powtarzać się będą , tego uniknąć się nie da . Na samym początku miał być Karol , potem hormony zaczęły działać i przez długi czas byłam zdecydowana na Tymoteusza , potem znów zmiana zdania i byłam absolutnie pewna , że Jacek będzie najwłaściwszym imieniem . W między czasie po głowie „przeszedł” mi Dawid , Tobiasz , Jakub , Miłosz i podsuwany przez męża Igor . Ostatecznie tak się zamotałam , że sama już nie wiedziałam czego chcę :/ Czas leciał , zbliżał się termin badań prenatalnych , wiedziałam , że poznamy płeć i czas najwyższy na coś w końcu się zdecydować . Usiadłam , wszystkie nasze pomysły spisałam na kartce potem drogą eliminacji część skreśliłam i tak do finału przeszły 2 : Karol i Jakub :) Ostateczną decyzję podjęliśmy wracając właśnie z badań prenatalnych . Nie wiem jak to opisać , ale „poczułam” , że nasz syn to będzie Jakub . Mąż poparł decyzję . Tak więc , 1 lipca oczekujemy pojawienia się Jakuba Ludwika B :))) Synu – już nie jesteś Fasolką jesteś naszym Kubą .

A tu trochę o imieniu :


JAKUB

Na ogół jest aktywny i ruchliwy. Pragnąłby zawojować cały świat. O wszystkim chciałby wiedzieć, we wszystko się wtrącić, kontrolować sytuację i mieć na nią wpływ.

Ma wszechstronne uzdolnienia i dużą intuicję. Do dobrego samopoczucia potrzebuje uczestnictwa w życiu świata, inaczej czuje się niepotrzebny, a więc nieszczęśliwy. Słabym punktem jest duma, pragnienie imponowania i zyskiwania aprobaty. Nieraz ucieka, zanim stwierdzi, jakiej natury niebezpieczeństwo mu zagraża. Jego przyjaźń jest nietrwała, nie lubi zbyt długo oglądać tych samych twarzy. A że do tego jest egocentrykiem, nie jest łatwo być jego przyjacielem. Lubi podróże i zmiany.

Wyjątkowa, zaskakująca szybkością rozumienia, inteligencja zarazem analityczna i syntetyczna, pozwala mu na wszelkie operacje myślowe. Niekiedy robi z siebie widowisko i tysiące ekstrawagancji, nie zawsze w dobrym guście. Brakuje mu obiektywizmu, bywa nawet niesprawiedliwy, tak dalece pewny jest swej racji. Wrodzony egoizm powoduje, że osądza wydarzenia z własnego punktu widzenia i chętnie za cel życia postawiłby poszukiwanie przyjemności. Lubi wystawne przyjęcia, oryginalne dania, plotki i obmawianie. W miłości zaborczy i żądny pochwał. Nie należy za bardzo zwracać uwagi na to, co mówi i robi, trzeba natomiast dawać mu odczuć, że nie powinien zawsze „odgrywać ważniaka”! Ma wszelkie dane ku temu, by być uroczym człowiekiem, nawet jeśli nieraz ten urok jest trochę mglisty.
(źródło : www.magia.onet.pl)

Pożyjemy – zobaczymy ile jest prawdą :)

P.

7 komentarzy:

  1. Piękne imię. Jedno z moich faworytów jeśli chodzi o męskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam być Ludwikiem (po pradziadku) :) Kubuś to fajne imię!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Ludwik po dziadku M :)) Ja z kolei miałam być Miriam ... :P ale tata w porę zadziałał i stłumił mamine pomysły ( chwała mu ! ) ;)

      Usuń
  3. Mnie się podoba Tymoteusz ;) ale też imiona mamy już klapnięte choć nie wiadomo jak w czasie ciąży wszystko się zmieni ;P
    Ładnie Kuba :) gratuluję wyboru.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. imię super!! jak Ątusia była Ąteczkiem to śmialiśmy się, że pierwszy ewentualny syn będzie Wojtkiem, drugi Kubą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam też lekarz wywróżył Synusia ale powiedział, że jeszcze nie ma pewności co do płci :) Na wszelki wypadek wybraliśmy też imię dla dziewczynki Emma a dla syncia - Hugo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekamy na kolegę Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń