O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

czwartek, 7 listopada 2013

Coś pięknego !

Usłyszałam bicie serca naszego Dziecka ! Od razu zaszkliły mi się oczy :)  Ogólnie z Fasolkiem wszystko ok. ma 10,4 mm , ciąża umiejscowiona prawidłowo , data porodu tak mniej więcej 23-25 czerwca .
Samopoczucie znacznie lepsze niż wczoraj , przespałam temat , doszłam do wniosku , że pojadę , zostanę ile trzeba będzie , niech porobią mi te badania i tyle , w końcu wieki mnie tam trzymać nie będą , we wtorek zatem kierunek --> Ustroń i zobaczymy co dalej . Dostałam od ginekologa L4 ,w sobotę idę ostatni raz do pracy , szefowa już wie , powiedziała , że to dobrze , bo w sklepie zimno , nadźwigać się trzeba , a teraz gdy wie, że mnie już nie będzie może spokojnie szukać kogoś na zastępstwo . Ja tez jestem spokojniejsza , bo nie ma strachu , że wstanę rano z kiepskim samopoczuciem i jak ja wytrzymam w pracy . Teraz mogę odpoczywać i nie martwić się na zapas .

Dziewczyny powiedzcie mi miałyście w ciąży jakieś przeczucia czy nosicie pod sercem chłopca czy dziewczynkę ? Nie ma to dla nas , znaczenia , czy będzie on czy ona , ważne by było zdrowe , jednak ostatnio łąpię się na tym , że mówię o dziecku w męskiej formie :)



P

8 komentarzy:

  1. No i super!!! :) To najpiękniejszy dźwięk na świecie :) Cieszę się, że wszystko ładnie się prostuje i że samopoczucie lepsze :) Co do przeczuć to dla nas nie miało zupełnie znaczenia czy chłopczyk czy dziewczynka, ale podświadomie myślałam o dziecku jak o chłopaku. Ale jak z Michała zrobi się Agatka (chociaż to praktycznie nie możliwe :P) to płakać nie będziemy :) Ciekawe czy u Ciebie też się sprawdzi :) PS. Wyłącz weryfikację obrazową w komentarzach, pliiiiisssss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katia bardzo chętnie , ale nie wiem jak :P w sprawach "technicznych" jestem cienka jak szczypiorek :)

      Usuń
    2. Chyba się udało , a czy ktoś dobrzy ludzie wytłumaczy mi , jak zablokować możliwość kopiowania zdjęć z mojego bloga ?

      Usuń
  2. Jak się cieszę, że wszystko dobrze i mogłaś usłyszeć bicie serca dziecka !!!
    Aż sama się wzruszyłam, dobrze że poszłaś na L4 i że szefowa wyrozumiała :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uslyszec pierwszy raz bicie serca - niezapomiana chwila. Jeszcze wiele bedzie tych pierwszych niezapomianych chwil typu pierwsze ujrzenie malenkich raczek na USG, pierwszy kopniak itp. Co do przeczuc to ja podswiadomnie stawialam na dziewczynke, ale szybko okazalo sie, ze to Stefanek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) my nie wiedzieliśmy do końca, ja gdzieś tam czułam ze będzie dziewczynka, ale nie mówiłam tego nikomu bo myślałam że mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całkiem serio myślałam nad tym czy świadomie nie zrezygnować z poznania płci , ale mąż mi uświadomił , że najzwyczajniej w świecie nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam termin 23-26 tydzień :)

    OdpowiedzUsuń