O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

piątek, 30 sierpnia 2013

Leczymy

A jednak ostroga piętowa . Nie widoczna na zdjęciu bo najprawdopodobniej dopiero się tworzy . Skierowanie na fizykoterapię konkretnie ultradzwięki . Dostałam L4 na tydzień bo mam nogi nie przemęczać , ale do pracy i tak chodzę bo bratowa ma wolne a szefowa na 12 godzin nie będzie do pracy chodzić . A co do fizykoterapii kazali mi przyjść zapytać w listopadzie to może da radę wpisać mnie na przyszły rok (!!!!!!) Ale podzwoniłam i znalazłam te zabiegi nie daleko mnie za oszałamiającą kwotę  8 zł za wizytę :) Jestem już po 2 z zaleconych 6 na razie poprawa minimalna , za pewne było by lepiej gdybym była w domu a nie 6 godzin w pracy na nogach , ale jakoś dam radę .Jeśli po 6 wizytach nie będzie poprawy to wykupię jeszcze kilka , a jeśli dalej nie będzie poprawy ( odpukać!!!) to znów wizyta u ortopedy i dalsze szukanie przyczyn. Miejmy nadzieję , że terapia pomoże i w końcu zacznę normalnie chodzić .



P

2 komentarze:

  1. fizykoterapia na pewno pomoże 8zl to atrakcyjna cena chodz tam gdzie zaczynam praktyki we wrzesniu kosztuje od 5 do 10 alezy jaki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję , że pomoże o ile to faktycznie ostroga jest .

    OdpowiedzUsuń