O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

czwartek, 5 września 2013

Wracamy do punktu wyjścia

Sytuacja z nogą bez zmian , zabiegi przepisane przez ortopedę wykorzystane , dokupię 4 na własną rękę , ale nie pomagają , ból "przewędrował" ze środka pięty na boki , druga noga a konkretnie śródstopie też boli , zwyczajnie nie mogę chodzić , każdy krok wiąże się z potwornym bólem . Może to głupie ale ostatnio z wykończenia i bezradności po prostu wypłakałam się mężowi w rękaw ... nie mogę chodzić , biegać , tańczyć . Teraz zaczynam się bać że coś ze mną nie tak , skoro na zdjęciu ortopeda nic nie widzi , wg. internisty wszystko ze mną ok .Nie wiem nie mam pojęcia .

Z lepszych nowin , dostałam następną umowę , tym razem na rok , plany były takie , że jak mi szefowa umowę przedłuży to zaczynamy starać się o potomka , ale teraz problemy z nogą , tarczyca , doszliśmy do wniosku , że trochę się pokuruję , a gdy będzie lepiej zaczynamy działać :)


P

3 komentarze:

  1. Gratuluję umowy o pracę :) Zdrowie najważniejsze - trzymam kciuki, aby wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbadaj się pod kątem podagry... W tych czasach zapewne może się objawić w różnym wieku... U mojego taty zaczynało się jak u Ciebie. W końcu go zdiagnozowali, dostał leki i nie ma już problemu z chodzeniem. A nowej umowy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pod tym kątem miałam badania robione i wszystko ok .

    OdpowiedzUsuń