O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Papierowa

Wczoraj była nasza pierwsza rocznica ślubu . 

( Widoki ze szczytu Czantori )



( Tu zmęczony i zmarznięty bladziuch na Równicy :P)

Była Czantoria , była Równica , rynek w Wiśle i Ustroniu pyszny obiad ( polecam szczerze Naleśnikarnię  na rynku w Wiśle )były gofry , lody i oscypki ( bo kto by tam w rocznicę kalorie liczył :P) . W domu czekał na mnie piękny bukiet z białych róż . Żyć nie umierać . Dziś powrót do szarej rzeczywistości . Mąż w pracy a ja o 14 idę do lekarza , z moją nogą w dalszym ciągu nie jest dobrze , wczoraj dużo chodziliśmy  i trochę nogę przeforsowałam , przepisane przez ortopedę leki się skończyły noga boli , idę po skierowanie na jakieś badania bo jakiś powód być musi , chcę sobie zrobić też profilaktycznie badanie na tarczycę .

P

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) I zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję serdecznie w imieniu swoim i M .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych szczęśliwych lat razem :) No i aby z nogą w końcu Ci pomogli i wyjaśnili przyczynę bólu. O czyżby krótkie włosy??? Kocham krótkie włosy :D A Czantoria, Równica, ach znam :) Byłam nie raz, jako dziecko jeździłam do Jaszowca na kolonie :) a tam blisko i Wisła i Ustronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę Wam jeszcze wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń