O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 25 marca 2013

Może by tak ...

Pojechać na wakacje ? Taki pomysł zrodził się wczoraj w naszych głowach .  Miesiąc temu w ogóle nie braliśmy takiej opcji pod uwagę , w grę wchodził ewentualnie jakiś weekend . No ale skoro tamta praca "nie pykła" a w nowej chodzę na zmiany z bratową to szło by się dogadać , żeby ona wzięła cały tydzień zmiany za mnie a jak wrócę to ja weznę za nią . Pytanie gdzie . Wyjazd za granicę odpada , bo z kasą krucho a priorytetem jest kuchnia a nie zagraniczne wyprawy . Morze też odpada , bo jednak dojazd też swoje zajmuje , a na więcej niż 7 dni wolnego , czy zastępstwa raczej nie mam co liczyć . No więc - góry :) Konkretnie , Zakopane . Mąż nigdy nie był , ja byłam chyba ze 4 razy ale jako dziecko . I tu pytanie doWas . Ma ktoś może namiary na jakiś nocleg gdzieś w centrum w miarę przystępnej cenie ?
A dziś wolne :) Wysłałam formularz zmiany danych osobowych męża do Warty :) , pozałatwiałam sprawy w banku , przeniosłam nasze kartoteki do innego ośrodka zdrowia , bo mąż ma ostatnio problemy zdrowotne a ja nie mam już dłużej zamiaru się o niego martwić i czy mu się to podoba czy nie po świętach wędruje do lekarza , teraz nie ma już wymówki . Ogarnęłam chatę , swoją drogą nie wiem , jak to się dzieje , że w sobotę chata wysprzątana na błysk a w poniedziałek wygląda jak by tajfun przeszedł :P  pranie zrobione , poskładane , znów zebrała sie sterta do prasowania i tak w kółko . Jutro praca od 13 do 19 , w Środę od 7.30 do 13 , Czwartek i Piątek wolny , i tu weznę się za konkretniejsze porządki  w sobotę praca od 7.30 do 11 i Święta :) Dopiero teraz się zorientowałam , że dziś mamy 7 miesięcy po ślubie . Tradycyjnie przegląd zdjęć ślubnych :P A teraz relaksik jeżynowa herbatka , śliwkowa świeca , czekoladowa maseczka i seriale :)

Pozdrawiam
P

8 komentarzy:

  1. Namiarów na nocleg w Zakopcu niestety nie mam, bo my odkąd się znamy nad morze jeździmy. O to najlepszego w miesięcznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tani tzn ile za dobę ?? bo Kuzynka Hasbencika była, płacili chyba 50 zł za osobę na dobę. w centrum Zakopca :) to nie tylko u nas tak się bałagani?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie 50 - 70 zł za dobę , bo czasami życzą sobie i 120 lub więcej . Oj zapewniam , że nie tylko u Was , my dodatkowo mamy wszędzie kudły ale takie są uroki trzymania dużego psa w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spokojnie za ta kasę o tej porze, wystarczy wrzucić w wyszukiwarkę noclegi zakopane i na pewno znajdziecie dużo ofert jakie będą Wam pasować.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojego ostatniego noclegu Ci nie polecę :P, ale mam najlepszą radę, jeżeli chcecie tani nocleg i jak najbliżej centrum to zazwyczaj przy drodze stoją Panie/Panowie z napisem wolne pokoje/free rooms itp :) oni nie mają zarejestrowanej działalności i biorą bardzo mało za nocleg. Wiem też, że na dworcu pks kręci się dużo osób z taką ofertą. A jeżeli chcecie koniecznie zamawiać coś w centrum, to noclegi poniżej 50 zł za os nie wchodzą w grę. A czemu nie okolice?

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz przypomniałam sobie , że mam przecież namiary na Panią u której się zatrzymywaliśmy jak byłam mała, sprawdziłam w necie i dalej jest , więc jeśli wakacje wypalą to chyba u niej załatwić coś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach marza mi sie wakacje.

    OdpowiedzUsuń