O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 20 marca 2013

Brak mi czasu

Witam wszystkich :)
Na początek dobre nowiny wczoraj o 14.20 przywitaliśmy na świecie nowego członka naszej rodziny , prześliczną Maję - córeczkę mojego kuzyna :) Mama i malutka czują się dobrze . Zostałam ciocią po raz 4-ty :))

W pracy ok , z etapu uczneń przeszłam na etap pracownik . Dalej potrzebuję pomocy przy wieczornych raportach , ale nikt uczony z nieba nie spadł . W poniedziałek byłam na 3 godziny , wczoraj na 6 .) Jutro po raz pierwszy samodzielnie otwieram sklep . Dziś miałam wolne . Miałam tyle planów , a udało mi się wykonać zaledwie połowę . Stos z rzeczami do uprasowania niemiłosiernie rośnie z każdym dniem , w szafie z niewyjaśnionych przyczyn jest bajzel :P . Obiecałam wgrać zdjęcia ale nie mam czasu , czekam na weekend wtedy może uda mi się wszystko jakoś ogarnąć.
A teraz seriale ( ale po cichutkuuu bo mąż spi w pokoju obok, bo o 2 w nocy znów wyrusza ) potem kapiel , przyszykowanie ciuchów na jutro , budzik na 6.15 i tyle .
Byle do piątku , chociaż dla mnie weekend zacznie się o 19 jak zamknę sklep .

Pozdrawiam
P

2 komentarze: