O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 3 kwietnia 2013

Projekt kuchnia - czas zacząć :)

Jest fundusz , możemy działać :) Miałam w głowie wizję jak nasza kuchnia ma wyglądać , ale teraz gdy przyszło co do czego ... pustka . Nie mogę się na nic zdecydować , idę spać z jakąś koncepcją , rano już nie wydaje mi się tak dobra . Na razie trzeba kupić i położyć kafle , powoli zaczniemy skupować sprzęty . Z początkiem maja chcemy poszukać kogoś kto zrobi nam meble , przedstawić wstępny projekt , zoorientować się w cenach . Myslę , że do tego czasu uda mi się na coś zdecydować . Jedno wiem na pewno , chcę na środku wyspę , z lekko przedłużonym blatem , który zastąpi stół . Wczoraj poszperałam po internecie trochę pomysłów jest , teraz trzeba to połączyć w jedną całość .

( źródło www.ikea.pl)

podoba mi się takie połączenie kolorów i faktur 

( źródło www.ikea.pl)

o i taka wyspa tylko blat jeszcze bardziej wysunięty 




Pozdrawiam 
P


9 komentarzy:

  1. Wyspa - cudownie!! Jak żałuję, że w mojej maciupciej kuchni nie ma szans na wyspę. Ale odbiję sobie za kilka lat w nowym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie oświetlenie nad już jest, brakuje jeszcze samej wyspy, ale to kwestia czasu. A dużą macie kuchnię? U mnie wyspa ma spełniać rolę oddzielenia części kuchennej od jadalni, gdzie jest stół. Ładne kolorki wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia 3,90 na 3,90 więc możemy sobie na wyspę pozwolić :) Na samych blatach będzie mało miejsca , bo tu płyta tu zlew więc wyspę traktowała bym jako takie miejsce robocze :) A stołu oddzielnie nie chcę bo mamy dużą osobną jadalnię , więc wolała bym nie zagracać kuchni , a wyspa może też pełnić rolę stołu :) Pati chwal się tą swoją kuchnią to może mi brak inspiracji minie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa no właśnie macie osobną jadalnię to fajnie... Czekamy jeszcze na część szafek... tak w 70 % kuchnia skończona. Wrzucę jakieś foto, ale u mnie inspiracji raczej nie znajdziesz bo jeszcze sporo brakuje żeby wszystko było tak na 100 %, może prędzej ja u Ciebie :)?

      Usuń
    2. Nam się dziś wydarzył spontaniczny wypad na zakupy :) Nic nie kupiliśmy ale mamy juz wybrany cały sprzęt . Najpierw kafle i gipsy , potem sprzęt kupimy a w między czasie poszukamy kogoś kto nam zrobi zabudowę . Jest plan :) A aktualnie siedzę nad programem i projektuję .

      Usuń
  4. Ach wyspa w kuchni moje marzenie :) Ale na razie w małej blokowej kuchni nie da rady zrobić takowej. Może kiedyś w innym lokum, choć póki co nawet w myślach się nie wyprowadzam z naszego mieszkanka, bo dopiero półtora roku temu kupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nam została jeszcze kuchnia i będziemy już w pełni u siebie :) Bo jednak korzystanie z jednej kuchni z rodzicami na dłuższą metę jest uciążliwe i dla nas i dla nich .

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno bedzie piękna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och wyspa... Moje raczej niespełnione marzenie, bo na 40 metrach to raczej niemożliwe :) Ale mimo braku wyspy i tak uwielbiam nasze mieszkanko. Jestem pewna, że Wasza kuchnia będzie wspaniała.

    OdpowiedzUsuń