O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 13 marca 2013

Urodziny , zmiany , stresy ...

Dziś stuknęły mi 23 lata . Impreza była 9 , kasiorka z prezentów wydana , udało mi się znaleźć to co chciałam . Półki wiszą , białe dodatki są , zdjęcia wstawię jak znajdę czas bo ostatnio trochę się u mnie dzieje .
Pracuję . Chociaż na razie jestem na etapie uczenia się i przystosowywania do pracy . Załapałam się na pracę w sklepie z kosmetykami , środkami czystości , zabawkami itp . Będę pracować po 6 godzin co 2 dzień . Na zmianę z bratową . Najpierw miała to być praca "na czarno"  czyli bez zatrudnienia , ale szefowa powiedziała , że zatrudni nas obie każdą na 1/4 etatu . Kokosów tam nie zarobię , ale wpadnie jakaś dodatkowa kasa np. na raty za tv czy coś innego . Dobre i to . Dla mnie najważniejsze jest to , że zdobędę doświadczenie i zwalczę mój strach przed podejmowaniem wyzwań :) No i gdyby nasza rodzinka miała się powiększyć załapię się na macierzyński i w razie potrzeby na chorobowe. Tak jak wspominałam wszystkiego dopiero się uczę , a do nauczenia jest sporo opanowanie kasy fiskalnej, raporty , zwroty prasy , przyjmowanie i robienie zamówień itp. wszystko jest dla mnie nowe i baardzo stresujące . Małymi kroczkami i dam radę . Jutro mój "chrzest bojowy" zostaję na 4 godziny sama( bratowa będzie pod telefonem i gdyby co to przyjedzie mi na ratunek ) , w między czasie muszę zrobić 2 zamówienia i prawdopodobnie przyjąć towar . Pójdę godzinkę szybciej i jeszcze raz na spokojnie o wszystko popytam szefową , żeby potem przy dostawcach nie kombinować co i jak :)
Trzymajcie za mnie kciuki :)
Kiedy już sprawy trochę się wyklarują i dostanę już jakiś względny grafik , to będę tu częściej .

Pozdrawiam

P

3 komentarze:

  1. Widzisz jak szybko znalazłaś nowa pracę, super! Trzymam kciuki mocno!

    P.S 1OO lat, 1OO lat!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego :) I kciuki trzymam za powodzenie w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) a z praca powodzenia, trzymam mocno kciuki:***

    OdpowiedzUsuń