O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

czwartek, 25 października 2012

Jestem !

Przez 8 miesięcy jako ForeverAndEver prowadziłam swojego bloga ślubnego . Tematy ślubne wyczerpałam , Nasz Dzień już za nami , więc przyszła pora na pożegnanie się z blogiem . Pisać lubię , więc śladem innych dziewczyn przeniosłam się tutaj . Założenie tego bloga było trudniejsze niż myślałam :) ale jakos poszło , stawiam tu pierwsze kroki , blog narazie wygląda jak wygląda więc proszę o wyrozumiałość.

A dziś ... mija dokładnie 2 miesiące od Naszego Ślubu . Wszystko układa się wspaniale , powoli kończymy remont naszych czterech kątów , jesteśmy wykończeni , prawie że spłukani :) , ale szczęsliwi i mega dumni , że daliśmy radę . Jutro odbieram zdjęcia ślubne od fotografa , więc w następnym wpisie pojawią się fotki z Naszego Dnia , jestem bardzo ciekawa jak wyszedł nasz album , chciałabym już go zobaczyć , tym bardziej ,że oczekiwanie na niego bardzo się przeciągnęło .



Pozdrawiam .

1 komentarz:

  1. witamy :* już 2 miesiące! wow! jak ten czas leci :) czekam na zdjęcia ślubne :) :)

    OdpowiedzUsuń