O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Kto kolwiek widział , kto kolwiek wie ...

Poszukujemy takiego smoczka :
Młody pogardził smoczkiem który miał dotychczas , za to namiętnie ssie smoczek z butelki który kształtem jest identyczny jak ten na zdjęciu powyżej , doszło do tego , że zamiast pić bawi się smoczkiem a mleko wypuszcza kącikiem ust , albo domaga się jedzenia co godzinę ( wypija po 20-30 ml ) byle by bawić się smokiem , bo faktycznie głodny nie jest. Ostatnio pół godziny przeleżał przy pustej butli po herbacie , ale wiadomo nałyka się powietrza a potem kolki ... Jeśli któraś z was wie , gdzie można go dostać , będę wdzięczna za info . Wiem jest na zagranicznych stronach ale z tego jestem kompletnie nie kumata :/


Pozdrawiam




7 komentarzy:

  1. Jest na allegro - nazywa się Avent Soothie :)
    http://allegro.pl/avent-smoczek-silikonowy-2-szt-soothie-0-3m-534-i4448023470.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg Ci zapłać dobra kobieto !!!! :) Nie mogłam go na all znaleźć , bo szukałam pod nazwą scf190/01 , tak jak na stronie producenta ! :P Uratowałaś moje nerwy i uszy :*:*:*

      Usuń
  2. Kochana, czasami przydaje się opcja Google - "Szukaj tego obrazu w Google". Sprawdź - klikasz prawym przyciskiem myszki na powyższy obrazek i gotowe! :) Uściski dla Kubusia, niech mu smoczek dobrze służy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam. Niby amerykańskie cudo :D Michał ma go w nosie. Zresztą on wszystkimi smoczkami gardził i gardzi nadal.
    Mam nadzieję, ze u Was się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to kwestia kształtu smoczka , bo gdy mu dam ten obecny , to weźnie possie , wypluje i płacze ... czasami ma wręcz odruch wymiotny , za to smoczki z butelki o takim kształcie jak ten ssie na potęgę , czasami po wypicu mleka nie można go od pustej butli odstawić bo bawi się smoczkiem i zasypia przy nim ;P mam już w domu chyba pół sklepu smoczków , gdybym od razu na ten trafiła ...

      Usuń
  4. Avent Soothie, słyszałam o nim sporo pozytywnych opinii, że ma taki unikalny kształt, który dzieciom pasuje i je uspokaja i jest bardzo popularny w Stanach:) na all spokojnie można znaleźć wystarczy wpisać Avent Soothie:) Ale jak widać kształt ma znaczenie, bo u nas akurat małemu podpasował zwykły Avent i przy usypianiu jak znalazł:) ale też się na początku zastanawiałam nad tym Soothie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My używamy zwykłego Aventu i mojej córci bardzo pasuje :)
    Choć ona zaczęła go w ogóle tolerować dopiero, jak przestałam karmić piersią, wczesniej pluła nim :)

    OdpowiedzUsuń