O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 6 sierpnia 2014

Już po wszystkim i fotki na życzenie :)

Już po szczepieniu ... młody strasznie płakał , na szczęście cudowne dłonie babci działają kojąco , do domu wróciliśmy już bez płaczu . Zrobił sobie drzemkę , potem był armagedon ... ale dostał paracetamol w czopku , wypił mleczko i śpi . Młody waży 5400 g i ma już 62 cm (!!!) . Duży chłop mi rośnie nie ma co !
Za 3 tyg 1-sza dawka pneumo , a 17 września następna skojarzona , pierwszy raz za nami , teraz już z górki . Syneczku , byłeś dzielny , mama jest z ciebie mega dumna .:*


A tu na życzenie Kati fotki naszego Kuby :



W wersji ELO :)

 Relax przed kapielą

 " Tak ! Ty ! Dawaj moje mleko! " :)

 U babci mi najlepiej !

 Przymiarka bucików na Chrzest 

W takiej pozycji najczęściej zastaję go rano :*




P&K

2 komentarze: