O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ostatnia prosta :)

W czwartek stuknie nam 37 tc .... ( SZOK , SZOK , SZOK !!! ) Jak w tytule teraz to już ostatnia prosta przed wielkim finałem . Samopoczucie ? Psychiczne znacznie lepsze niż fizyczne . Od jakiegoś tygodnia niemiłosiernie bolą mnie biodra i dół kręgosłupa , pierścionki poszły w odstawkę , bo puchną mi paluchy , stopy wieczorami też jakby napuchnięte , ulgę przynosi schłodzona w lodówce maść z kasztanowca ( POLECAM ! ) jestem strasznie niezdarna i niezgrabna , schylanie i wstawanie w nocy z łózka ( 6-7 krotna wędrówka na siusiu  to norma ) sprawiają mi problemy , brzuszek "ciąży" , i chyba dla tego od czasu do czasu czuję jakby szczypanie między łopatkami . Ale ! Dajemy radę , bo wiem , że warto , na końcu czeka najpiękniejsza na świecie nagroda - Nasz Syn :) Czy czuję strach ? Póki co nie , czasami tylko coś tam po głowie mi przeleci , ciekawość jaki będzie nasz mały jest chyba silniejsza niż strach , nie stresuję się  , bo tak na prawdę nie wiem czego się spodziewać , nie czytam , nie oglądam "Porodów" , nie słucham opowieści koleżanek , bo nie chcę się nakręcać , każdy poród jest inny , co ma być to będzie i teraz nie ma już odwrotu :) boleć będzie na pewno - ale to wiedziałam już 9 miesięcy temu :P  Wyprawka dla młodego już prawie kompletna , kącik w sypialni urządzony , " dopieszczę " go jeszcze i wstawię zdjęcia .
Tak się aktualnie prezentujemy  :



Pozdrawiam 
P.

Ps.1 Mamuśki , od jakiegoś tygodnia , mam bóle w dole brzucha , coś jak przy okresie , tylko łagodniejsze , poboli pół godzinki , czasami godzinkę i przestanie , czasami mam też uczucie takiego pulsowania od środka , czy u Was też tak było ? Czy to te słynne przepowiadające ? :) 
Ps.2 Czy któraś z Was używała dla swojego maleństwa kosmetyków Penaten ? Udało nam się kupić po dobrej cenie płyn do kąpieli , i chciałabym z tej samej firmy dokupić resztę kosmetyków , gdyby coś młodego uczyliło to łatwiej będzie znaleźć winnego . Kto używał niech pisze , czy się sprawdziły .

10 komentarzy:

  1. Chcę Ci powiedzieć, że wyglądasz cudnie :)
    Ps 1 : U mnie przepowiadające to były skurcze bardzo delikatne nie mniej jednak wtedy wydawało mi się, że są silne. Wyglądało to tak, że przychodził nagle taki silny ból brzucha ( często musiałam się zatrzymać lub kucnąć ) i bardzo powoli ustępował.

    Czekam na zdjęcia kącika dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja mam te dziwne bóle;/ Ale nie wiem czy są to skurcze przepowiadające, bo właśnie boli przez godzinę czy dwie identycznie, jak na miesiączkę, ale jest to ból ciągły a nie przerywany.
    Bardzo ładny brzuszek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladasz:) Nim sie obejrzysz a synus bedzie juz z Wami. Co tu duzo gadac bolec boli, ale idzie wytrzymac.

    Co do reszty to nie pomoge, gdyz skurczy przepowiadajacych nie mialam albo ich po prostu nie czulam. U mnie od razu poszlo na calego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy skurczach przepowiadających podczas bólu brzucha, twardnieje brzuch. Mnie bolał od około miesiąca przed porodem, pobolewał jak na okres i przechodziło... Skurcze pojawiały mi sie około tydzień przed porodem i kilka dni przed, które podobnie jak Góralska mama, myślałam, ze są bolesne, o jakże ja się myliłam...
    Ale fakt: każdy poród jest inny, nie ma co sie nastawiać, bo ja nastawiałam się na ból, ale mniejszy, wyszło zupełnie inaczej...

    Kciuki trzymam i czekam na nowego blogowego kolegę :)

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!! 37 tydzień! Ja nie mogę! Zleciało niesamowicie szybko! Lada dzień Kuba będzie na świecie :) A samopoczucie normalne na końcówce. U mnie też ciekawość była większa od strachu o poród :) Dasz radę! :) O bólach przepowiadających, skurczach itp wiem mało, bo poczułam tylko jeden skurcz w czasie całej ciąży. Było to wyraźne twardnienie brzucha. Zaczęło się na górze i momentalnie objęło cały brzuch.

    Pięknie wyglądasz :) Czekam na zdjęcia kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :) I koniecznie pochwal się kącikiem dla Synka :)


    U mnie też 37 tydzień, jutro jedziemy na pierwsze KTG :)

    Moje dziecię się już obniżyło, kręgosłup nie boli, o wiele lepiej się oddycha i całą noc przesypiam nie wstając już do wucetu. Za to schylić się, albo ubrać buty to prawie jak godzina ćwiczeń z Chodakowską.

    Męczą mnie za to skurcze Braxtona-Hicksa, nie są bolesne ale nieprzyjemne, brzuch twardnieje, napina się i wszystko w środku ciągnie. No i kopniaki coraz silniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Ja też brzuchata,ale troszkę mniej ;)
    Pozwoliłam sobie na ten nieśmiały komentarz,bo skusiło mnie odpowiedzieć na pytanie co do Penatenu.Używałam,co prawda nie na swoim dzieciu ( bo jeszcze w brzuszku ) ale opiekowałam się kiedyś dwoma brzdącami i fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie bóle jak na miesiaczke to normalne w ostatnim miesiacu ;) a skurcze przepowiadajace przypominaja troche lekkie bole porodowe, mozna je okreslic jako bolesne twardnienie brzucha

    pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) Jestem tutaj po raz pierwszy i zatrzymam się na dłużej ;) Zaczęłam blogowanie , ale dopiero 15 tydzień ciąży u mnie ;) Super zdjęcie ;)
    oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń