O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

środa, 30 października 2013

Pomożecie ? ;)

Na początku troszkę o samopoczuciu . Mdłości na razie minęły , ale w razie W mam zapas owoców i jogurtów :)  Gardło już nie boli , ale za to mam straszny katar i przypałętał się jakiś kaszel . Wg. polecenia Pani farmaceutki , stosuję syrop Stodal , a do nosa aplikuję 100 % roztwór wody morskiej , powoli bo powoli ale zaczynam czuć się lepiej . Jutro idę do pracy , bratowej coś wypadło i wzięłam jej zmianę , zamierzam powiedzieć szefowej o ciąży , stwierdziłam , że im szybciej się dowie tym lepiej , a lepiej , żeby dowiedziała się odemnie , niż z jakiegoś innego źródła . Więc trzymajcie kciuki :)
A teraz wracając do tytułu dziewczyny możecie polecić jakieś dobre kremy przeciw rozstępom ? Byłam dziś w drogerii a tam 30 rodzaji kremów , a nie chcę brać na chybił trafił . Wiem , że to może za szybko by  myśleć o rozstępach , ale wiem , że mam do nich tendencję ( jakieś 2 lata temu sporo przytyłam i zrobiły mi się na udach i biuście ) . Dlatego chciała bym zadbać o to  za wczasu , wiem , że na pewno ich nie uniknę ale może da się je jakoś zminimalizować .


P

6 komentarzy:

  1. Kochana - prawda jest taka, że jak mają się pojawić to i tak się pojawią. Ja smarowałam się jak szalona, a na cyckach już mam rozstępy :/ Czekam, aż pojawią się na brzuchu :/ Nawilżaj skórę czy to oliwką czy balsamami, ale naprawdę nie ma co liczyć na cuda. No cóż - trzeba się z tym pogodzić. Niby mówią, ze tołpa jest dobra. Albo palmers. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. No liczę się z tym , że będą , doszłam do wniosku , że kupię jakiś najzwyklejszy balsam przeciw rozstępom i będe sięsmarować ( chociaż z systematycznością u mnie kiepskooo ) . A co ma być to będzie , ważne by Fasolka była zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie chwalę NIVEA dla dzieci. Balsam fantastycznie nawilża i super się wchłania. No ale mam całą kolekcję balsamów na rozstępy i dupa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za rozmowę z szefową :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywalam zwyklej oliwki i to bardzo nieregularnie - nic nie wylazlo ani na brzuchu ani na piersiach, ale chyba nie mam po prostu do nich tendecji. Tutaj poleca sie olejek ze slodkich migdalow - uzywalam po porodzie do nawilzania i bylam zadowolona, ale jak dziala na rozstepy to ciezko mi powiedziec. Cos kiedys slyszalam o Bio oil i tutejsze ciezarowki czesto wspominaja o Rilastil. Nie korzystalam jednak ani z jednego a ni z drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. oliwkę odradzam bo wysusza. ja używałam mustelli i pharmaceris. jak dobrze poszukasz to promocjach aptecznych często są :)

    OdpowiedzUsuń