O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

piątek, 6 września 2013

Może jednak będzie dobrze

Wpisy na temat mojej chorej nogi przypominają brazylijską telenowelę ... jest płacz , potem radość i tak na przemian . Miałam nie pisać , żeby nie zapeszać ale chyba jednak będzie dobrze . Dziś przyjechałam na ostatni z zaleconych przez ortopedę zabiegów , po wszystkim , już miałam wychodzić i przyszła do mnie jedna z Pań fizjoterapeutek pytała czy są efekty itp . mówię , że nie ma boli , jak bolało , i że chcę wykupić jeszcze drugie tyle zabiegów bo może 6 to za mało . Ona , że ok nie ma problemu a potem wróciła i mówi że na moją nogę dobrze podziałał by laser .
-Ale ja nie mam skierowania ...
-Nie szkodzi , robimy ! Ja Pani z takim bólem nie wypuszczę ! Przecież musimy Pani jakoś pomóc !

Nim się obejżałam już leżałam na kozetce w śmiesznych okularach , w dziwnej pozie i miałam 1 zabieg .
Po wszystkim Pani przyszła pooglądała moje stopy ( nawet tą drugą opuchniętą ) posprawdzała gdzie i jak boli . Zaleciła lekkie masaże i wsmarowywanie maści .
Nie wiem , czy to efekt łykniętych ( jak co dzień od miesiąca ) tabletek od bólu , czy faktycznie laser pomaga , ale czuję ulgę , przede wszystkim mogę chodzić ! Całą stopą , nie po palcach .


Ta Pani przywraca mi wiarę , w ludzi , w bezinteresowną pomoc . Widać są jeszcze lekarze z prawdziwego powołania .

Życzcie mi powodzenia .

P

2 komentarze:

  1. kochana laser pomoga. Masaże w bólach rownież . więc stosuj się do zaleceń a z czasem na pewno zapomnisz o nodze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laser pomaga na wiele rzeczy, więc mam nadzieję, że i Tobie pomoże.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń