O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

wtorek, 23 kwietnia 2013

Zwyczajnie

Po długich debatach kolor mebli do kuchni został wybrany :) Fronty będą w kolorze klon antyczny , jasne z widocznymi "paseczkami" ,  boki wiśnia marabela , ta sama faktura tylko kolor taki nie za jasny ale też nie za ciemny brąz , a szafki wiszące fronty w kolorze capuccino , ładny beż , bez połysku . Teraz pozostaje czekać , za ok. 3 -4 tygodnie fachowiec powinien już zacząć montować kuchnię :) Mąż planuje w weekend majowy położyć gładź gipsową i pomalować pokój , potem wkracza fachowiec od kafli . W niedzielę planujemy pojechać kupić zlew , kran , kontakty i będziemy mieć już prawie wszystko .
W weekend balowaliśmy całą rodziną na weselu kuzyna . Buty mimo wypsikania ich od środka specialnym środkiem do rozciągania obuwia nie spisały się i mnie otarły :/Na szczęście zabrałam ze sobą moje stare rozchodzone baleriny . Impreza świetna :) W niedzielę były poprawiny , ja w poniedziałek dochodziłam do siebie a mąż niestety musiał już pojechać do pracy .
Szykuje mi się bardzo pracowity tydzień . Wczoraj cały dzień ogarniałam dom ale i tak wszystkiego nie udało mi się sprzątnąć . Reszta jutro , bo dziś o 13 muszę być w pracy .
Teraz pędzę powoluuutku się zbierać , bo mam dziś strasznego lenia :)


P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz