O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 25 lutego 2013

"Półrocznica"

Dokładnie pół roku temu staliśmy się mężem i żoną .  Kiedy to przeleciało ? Jeszcze niedawno kupowałam suknię , wypisywałam zaproszenia , zastanawiałam się jaką piosenkę wybrać na pierwszy taniec , a dziś siedzę na naszej kanapie , w naszym mieszkanku i myślę o moim mężu . Rano poszłam na strych napatrzeć się na moją suknię ślubną . Niby to tylko pół roku po  a takie emocje , co będzie po 10 czy 20 latach :) 


 P.

5 komentarzy:

  1. I jeszcze wielu, wielu pięknych rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, czas szybko ucieka. U nas w czerwcu minie 3 lata po ślubie i też nie wiem kiedy to zleciało. Jeszcze wielu szczęśliwych, wspólnych lat Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, czas leci nieubłaganie, sama nawet nie wiem kiedy. Cudownej półrocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj uczciliśmy dobrym winem i wieczorem filmowym , bo dziś mąż w pracy :(

      Usuń
  4. ech...nam w tym roku czwóreczka stuknie i... też nie wiem kiedy to zleciało :D.

    OdpowiedzUsuń