O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

sobota, 9 lutego 2013

Pomożecie ? ;)

W dalszym ciagu mam problem z tym cholernym filmem .... przycięłam , udało mi się przerobić na wersję AVI nawet :) No i znów schody :/ Chcę dodać film do posta i co ... dupa blada ... zaznaczam konkretny film , i dam na prześlij potem wyskakuje mi przetwarzanie filmu trwa to 5- 10 minut i wyskakuje komunikat , że nie można przetworzyć filmu , próbowałam wgrać nawet coś innego i tak dzieje się z każdym filmem . Jakieś pomysły ? Nie chcę dodawać na YT , ponieważ nie jestesmy na tych filmach sami , a nie wiem czy ktoś z gości chciał by się znaleźć na YT właśnie . Założyłam konto na wrzucie , z myślą o tym , że tam załaduję film ( to nie tak popularne jak YT , więc prawdopodobieństwo , że ktoś zobaczy maleje )  ale tam też film wgrywa się wieki ( ponad 2 h bez jakiego kolwiek postępu ) nie jest za duży , bo sprawdzałam i przeliczałam . Jestem w kropce . Chciała bym Wam pokazać czołówkę i teledysk ślubny , no ale chyba nic z tego nie wyjdzie :/ Jestem zła , bo walczę z tym od wczoraj , i powstrzymuje się by nie walnąć laptopem za okno .

Policzę do 10
wdech - wydech
wdech - wydech

Nie pomogło

idę poćwiczyć , bo gdzieś te emocje ujść muszą :)

Pozdrawiam
P:*

5 komentarzy:

  1. Hmmm na YT można zaznaczyć, że filmu nie mogą oglądać żadne osoby postronne... Tylko np. te, którym da się linka. Zastanawia mnie jaką różnicę robi Ci YT a blog? Tu przecież jak filmik uda się wstawić, to też mogą obejrzeć go osoby, których nie znasz nawet wirtualnie, bo wejść na bloga może każdy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha no i może filmik ma za duży rozmiar (nie chodzi tu o czas trwania filmu, tylko rozmiar w kB), może trzeba go skompresować na mniejszy rozmiar...Ale czym to się robi, to ja nie wiem. U mnie takie problemy załatwia mój osobisty informatyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam do słów powyżej...
    i polecam YT z opcją, żeby nikt nie widział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi mi różnicę , po prostu nie chcę by film był dostępny na YT , o blogu nikt z rodziny nie wie i chcę by tak zostało , więc wątpię , że ktoś tu trafi . Nie wiedziałam , że jest taka opcja na YT więc jeśli zdecyduję się dodać ten film to może skorzystam z tej opcji . Jeśli chodzi o rozmiar , to jest ok , specialnie przerabiałam na inny format i pod tym względem jest ok .

    OdpowiedzUsuń