O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

czwartek, 19 grudnia 2013

Powizytowo

Na USG wyszło nam 12 tyg. +6 dni , wszystko jest w porządku , dzieciątko bardzooo ruchliwe , gdy doktor chciał fotkę zrobić zaczęło machać sobie rączkami przed buzią :) Potem była już "pokazówka" , pięknie pokazało rączkę zaprezentowało wszystkie 5 paluszków , potem zobaczyłam słodkie udeczko i stópkę . No bajka :)) Na rozpoznanie płci niestety jeszcze za wcześnie . Może 9.01 na następnej wizycie ? Zabrałam do lekarza mój wypis ze szpitala ze wszystkimi wynikami , pooglądał , niektóre pospisywał do kartoteki . Zasugerował mi , abym zadzwoniła i popytała , bo jeśli mam zdiagnozowane RZS to jest opcja , że badania prenatalne będę miała refundowane , zobaczymy jak to wyjdzie , z tymi do 14 tygodnia to nie wiadomo , czy wyrobimy finansowo i czasowo , ale na następne pojedziemy już na 100 %.
A co poza tym ?
Chata prawie ogarnięta , jutro jeszcze ostatnie prace , pierniczenie zakończone zostało tylko podekorować wypieki . mamy już wszystkie prezenty , ba ,nawet już zapakowane , co cieszy mnie niezmiernie bo ostatnio chodzenie po sklepach najzwyczajniej w świecie mnie męczy .

6 komentarzy:

  1. Super, ze wszystko ok. Pamietam jak moj maz wpatrzony w monitor, po raz pierwszy liczyl Stefkowe paluszki. Niezapomniane chwile :)
    p.s. Nasz synus podczas USG zawsze ucinal sobie drzemke, zwykle z reka podlozona pod glowka - plazowicz maly.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i supcio :) :) :) Takie wieści to chyba najlepszy prezent na gwiazdkę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i fajnie, cieszę się że jest dobrze ;)
    U mnie prezenty też już gotowe i czekają tylko na to by znaleźć się pod choinką.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że zdrowo rośniecie i trzymam kciuki za kolejną wizytę! Ja "wizytuję się" dzień przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. My w sobotę robiliśmy usg genetyczne z oceną przezierności karkowej. Strasznie się denerwowałam, ale Pan pomierzył wszystko dokładnie i powiedział że rośniemy prawidłowo i zdrowo. Dostałam też zdjęcia w 3 D i cały film na płycie. Powiedział też że chyba będzie chłopak ale że na razie jest za wcześnie, aby stwierdzić na 100% bo w tych tygodniach narządy męskie i żeńskie tak samo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A my się na te do 14 tyg . niestety nie załapiemy :/ bo najpierw wyskoczył mój pobyt w szpitalu , gdy wróciłam to był już 13 tc , dzwoniłam pytać i bezpłatne badania mi jednak nie przysługują , a i tak by mi nie zrobili , bo do końca roku brak wolnych terminów ... na te po 18 tc umówię się już po następnej wizycie bo kolejki straszne jak widać .Dobrze , że u Was wszystko Ok :)

    OdpowiedzUsuń