O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

piątek, 26 lipca 2013

Marzę ...

o wakacjach , żadne tam zagraniczne wyprawy , wystarczy mi nasze piękne morze . Chciała bym odetchnąć , nic nie musieć , nigdzie się nie spieszyć o nic się nie martwić . Taki tydzień tylko dla Nas - dla mnie i dla męża . Podziwiać zachody słońca , objadać się rybą ( którą toleruję tylko w święta i na wakacjach ) moczyć tyłki w Bałtyku . Niestety  w tym roku nie da rady :( ale na przyszłe wakacje nie ma zmiłuj ! Teraz może uda nam się wyrwać chociaż na weekend .
Dziś  przydarzył mi się niespodziewany wolny dzień :) Cieszę się bardzo , mogę na spokojnie posprzątać , ugotować obiad , oraz poleniuchować ;)
Jutro wybieramy się na festiwal reggae


(źródło - internet)

To juz 10 edycja a my będziemy 4 czy 5 raz :) Już nie mogę się doczekać :)






Pozdrawiam 
P


1 komentarz: