O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

sobota, 13 lipca 2013

Wracam ze zdjęciami :)

Ojj długo mnie nie było , ale ostatnio po pierwsze nie mam czasu po drugie nie mam weny a po trzecie nie mam oczym pisać ;)  Ale widzię że tu się dzieje :) Gratuluję naszym przyszłym blogowym mamusiom :*
U nas po staremu . Kuchnia wykończona ( zdjęcia na końcu wpisu ) , w pracy ok. noga dalej boli ale w poniedziałek w końcu idę na wizytę do ortopedy . Weekend na którym byliśmy udany , pomimo brzydkiej pogody .
Ok. to teraz zdjęcia bo  nie wiem co jeszcze napisać :)














Pozdrawiam
P

10 komentarzy:

  1. Ładnie :) Wyspa, ach :D Widać, że świeża kuchnia, bo jeszcze mało różnych kuchennych gadżecików widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo choruję na kilka rzeczy ale wiadomo wszystkiego od razu mieć nie można na razie trzeba kupic krzesła i jakieś fajne zasłonki , potem reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Piękne te Twoje "królestwo" :D
    Tylko z moim kuchennym bagażem 3/4 szafek stałoby pustych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też 2 szafki są puste , ale gdy kupimy wszystkie duperelki których nam jeszcze brakuje to się zapełni :) Na początku bałam się , gdzie wszystko pomieszczę , bo jedna szafka odpadła na butlę gazową , jedna na zmywarkę , a jedna na kosz na garnki ale w praktyce okazało się , że miejsca mamy aż za dużo .

    OdpowiedzUsuń
  6. heh jak już będziesz miała wszystko, miejsca będzie mało. kuchnia fajna :) nie chciałaś zabudowy do samego sufitu??

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie chciałam i tak ledwo dosięgam do szafek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna,u nas jeszcze nie ten etap,ale taż mam plany co do kuchni.. ja chce w bieli.. i z drewnianymi blatami ;)czekam na kolejne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń