O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Jestem :)

Dawno nic nie pisałam , ale uwierzcie mi tyle sie dzieje , że nie mam kiedy  a czasami niestety nie ma jak :/
Grypa dopadła i nas :/ W zeszłym tygodniu mąż przyjechał z pracy  w okropnym stanie , kaszel , dreszcze, gorączka itp. teraz jest już zdrowy , ale zaraził mnie ... ja też już doszłam do siebie , jedynie pozostał lekki katar , ale za to choroba przeszła na rodziców . Masakra ! Tak więc jestem kucharką , pielęgniarką , sprzątaczką i dostawcą zakupów .
Żeby nie było przypadkiem za łatwo , to  w naszej miejscowości wymieniają linię wysokiego napięcia i od jakiegoś tygodnia nie ma prądu codziennie od 8 do 16 :/ Ugotowanie obiadu , czy zrobienie prania wymaga niezłej organizacji , ale dajemy radę :)
Odcięta od tv i internetu nadrabiam książkowe zaległości . Na pierwszy ogień trylogia "Pięćdziesiąt odcieni " E L James . Pierwszą część przeczytałam za namową kuzynki , która zresztą podrzuciła mi książkę , myślałam , że będzie przereklamowana , ale tak mi się spodobała, że przeczytałam w jeden dzień :) Potem zakupiłam drugą , obecnie ją czytam , ale teraz już "na raty" . A gdy do mojego Empiku dowiozą 3 część to też pewno kupię .
Na dziś to będzie na tyle , bo tato dostał gorączki więc idę robić okłady , a jutro wysyłam go do lekarza .

Do napisania

P:*

1 komentarz: