O mnie

Jestem żoną i dobrze mi z tym :)

niedziela, 22 marca 2015

2 zęby i alergia

Mamy 1-szy ząb :) Śliczna dolna 1 ! odkryty przypadkiem , tak od niechcenia przy wieczornej kąpieli :) Wczoraj odkryliśmy że druga jedynka też już wyszła . Podsumowując w przeciągu 3 dni młody zyskał 2 zęby . Marudny był , że hej , wszystko zbiegło się z chorobą , ale może to i dobrze bo mały ma antybiotyk który zmniejszył trochę stan zapalny na dziąsłach i jakoś poszło - chociaż markotny był tak , że momentami miałam ochotę wysłać go na księżyc ( Synu pomimo wszystko i tak kocham Cię NAJBARDZIEJ na całym świecie ! ) .

Z dobrych wieści to tyle .

We wtorek poszliśmy do lekarza bo Kuba dostał kataru i męczącego kaszlu . Gardło mocno przekrwione , na szczęście na oskrzelach czysto ( ufff ) - wyszliśmy z receptą na antybiotyk i przykazem pokazania się gdyby było gorzej . No i niestety  w piątek rano znów usłyszałam ten okropny świst przy każdym oddechu Synka ... :( Kontrola - kolejna obturacja oskrzeli ... to już 3 . Lekarka nie ma już wątpliwości , to na tle alergicznym . Dostaliśmy leki do inhalacji , na razie robimy Berodual na rozszerzenie oskrzeli , a na to Nebbud ( niestety steryd ... ) i taki rytuał 2x dziennie aż do piątku . W piątek mamy kontrolę na której najprawdopodobniej Berodual zostanie odstawiony ale Nebbud 2x dziennie musimy utrzymać przez najbliższe 2 miesiące a potem poradnia alergologiczna ...  Perspektywa 2 miesięcznych inhalacji mnie przeraża , młody kiedyś je lubił a teraz nie pozwala sobie przystawić maseczki ... jedna wielka walka :(


Oby było lepiej ...
Trzymajcie kciuki
P


3 komentarze:

  1. Im szybciej wyjdą ząbki, tym krócej będzie trwało związane z tym marudzenie płacz itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czy wszystko w porządku ? Dawno Was tu nie było :(

    OdpowiedzUsuń